Zou je zelf klant willen zijn bij je eigen organisatie?

Wij kruipen in de huid van jouw klanten en geven daarmee inzicht in de klantbediening. Wij geloven dat het verbeteren van de klantbediening niet altijd groots en meeslepend hoeft te zijn. Door de normale dingen gewoon goed te doen en nuances aan te brengen maak je al het verschil. Dit is ook hoe we te werk gaan. We geven laagdrempelig en snel inzicht in hoe jouw klantbediening er nu voor staat. Hierbij leggen we ook de link met jouw organisatie doelstellingen.

 

De Blije Klant Scan

Ben jij de Hansje Brinker van jouw organisatie? Ontdek met onze quick scan de klantervaring.

Wat krijg je?

  • Inzicht in de knelpunten van jouw klantbediening
  • Gelinkt aan jouw organisatie doelstellingen
  • Concrete aanbevelingen hoe het anders kan
  • Kickstart voor het verbeteren van jouw klantbediening

Doelgroep

Vooral geschikt voor bedrijven die aan de slag willen gaan met het verbeteren van de dienstverlening en behoefte hebben aan een kickstart.

Werkwijze

Dit doen wij door middel van De Blije Klant Scan, customer journey mapping, mystery shopping, klanttevredenheid meting (NPS, CES) maar bovenal onze ervaring en gezond verstand. Meer weten? Neem contact met ons op.